سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معجزه جوانی و شادابی پوست صورت

معجزه جوانی و شادابی پوست صورت
گروه محصول :نرم افزار >> بانوان



چگونه کار با این نوع شیوه ماساژ چیست ؟

هدف از ماساژ سر هند رهایی استرس است که در بافت ها ، عضلات و مفاصل از سر ، صورت ، گردن و شانه انباشته شد.ماساژ سر هند است به ویژه برای تسکین استرس ، تنش ، خستگی ، بی خوابی ، سردرد ، میگرن و سینوزیت خوب است. بیماران گزارش دادند که تجربه ای عمیق calming و آرامش ، احساس خروج از آنها را energised و revitalised و قادر به تمرکز بیشتر می شوند .



منافع و اثرات این نوع درمان چیست؟

ماساژ سر هند کمک می کند تا تحرک مفاصل و افزایش انعطاف پذیری در گردن و شانه ها ، بهبود گردش خون و جریان لنفاوی ، frees گره تنش عضلانی ، relaxes بافت همبند ، و کمک در رفع سموم انباشته شده جزو ضایعات میشوند. به خصوص برای کاهش اثرات استرس و تنش خوب.امیدواریم از این آموزش جامع برای درمان ، زیبایی و رفع خستگی خود استفاده کنید.

از تاثیرات شگفت انگیز این محصول




در افراد مسن و همچنین افرادی که بدلایل مختلف از قبیل افزایش و کاهش وزن زیاد ، استرس و ... پوست صورتشان که دچار افتادگی و چروک شده است می توانند این محصول را استفاده کرده و بعد از طی دو هفته اثرات شگفت انگیز آن بر روی صورت خود مشاهده کنند .

بدون دارو ، بدون تزریق و کرم





از جمله درمان های دارویی که برای رفع چین و چروک صورت انجام می گیرد تزریق آمپول بوتاکس به صورت زیر جلدی ( زیر پوست ) می باشد که عوارض و آثار جبران ناپذیری از قبیل :

1.شایعترین اشتباهاتی که در تزریق این آمپول صورت می‌گیرد این است که هنگام تزریق مویرگ مسیر تزریق پاره شده و موجب خونریزی و کبودی محل تزریق می‌شود

2. اشتباه دیگر احتمالی این است که گاهی اوقات به دلیل تزریق بیش از حد مجاز و ماساژ آن عضله پس از تزریق موجب وارد شدن سم به دیگر عضلات و در نتیجه فلج شدن آنها نیز می‌شود و در نهایت موجب غیر طبیعی شدن فرم صورت خواهد شد.

3. باید در 2 طرف صورت به مقدار یکنواخت و مساوی آمپول تزریق شود. در غیر این صورت ممکن است صورت فرد تناسب خود را از دست بدهد.

4.در صورتی که مقدار تزریق زیاد باشد صورت به کل فلج شده و دیگر عضلات آن حرکتی نمی‌کنند. در این صورت چهره یخ زده یا شیطانی ایجاد می‌شود لذا مهارت پزشک نکته مهم در تزریق بوتاکس است.

5.گاهی اوقات عضله‌ای فلج می‌شود و چون فرد عادت به تکان دادن آن عضله دارد فشار بر روی عضلات دیگر صورت می‌گیرد مانند مواردی که گاهی اوقات به دور چشم تزریق انجام می‌شود و فشار روی عضلات وسط صورت و نزدیک بینی می‌شود و چروک این قسمت بیشتر می‌شود.

6. سازمان غذا و داروی آمریکا مصرف این آمپول را فقط برای نیمه بالایی صورت در موارد زیبایی مجاز دانسته است و برای نیمه پایینی و گردن اجازه‌ای صادر نکرده است.

و بسیاری دیگر از مضرات ، عوارض و سختی های استفاده از این آمپول برای درمان چین و چروک و افتادگی پوست

اثرات این مجموعه بعد از طی 2 هفته نمایان می شود




آموزش حرکات ورزش صورت



آموزش تمرین ورزش های صورت که در این مجموعه آموزشی حرکات و تمرینات برای زیبایی چهره و پوست به نمایش در می آید در این فیلم آموزشی تمرینات اندام حرکتی صورت و گردن نمایش داده می شود و به راحتی با دیدن این فیلم می توانید این حرکات را انجام دهید. و در صورت خود ماهیچه سازی کنید .

برای تمامی سنین بدون محدویتت



ارزان و بدون درد

اورجینال و پروانه نمایش و شماره مجوز : 159/90659
فروشنده: مجیک مارکت
قیمت:10,000 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید معجزه جوانی و شادابی پوست صورت ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.