سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش پیشرفته جوشکاری صنعتی جلد2

آموزش پیشرفته جوشکاری صنعتی جلد2
گروه محصول :نرم افزار کاربردی >> مکانیک
شرکت وال مونتاینز یک شرکت صنعتی و خدماتی می باشد . از جمله فعالیت های این شرکت مدرن سازی و آموزش نیروی کار ماهر برای شرکت ها می باشد . این شرکت برای آموزش کارگران و تکنسین های فنی مکانیک در زمینه جوشکاری و استفاده از وسایل جوشکاری صنعتی که پایه صنعت خودروسازی و هوافضا و کشتی سازی ایالات متحده می باشد یک سری کامل آموزش تصویری جوشکاری تولید نموده است . در این سری آموزشی مهندس مکانیک استیو بلیو ( عضو اتحادیه جوشکاران آمریکا و عضو جامعه بازرسی جوش ایالات متحده ) با مهارت بالا کلیه موارد و نکته های آن را آموزش می دهد . این مجموعه با کیفیت بالا در دو صفحه لوح فشرده DVD تهیه شده است . آموزش مقدماتی جوشکاری کارگاهی و ساده و آموزش دوم جوشکاری صنعتی با ماشین آلات پیشرفته و تخصصی مهندسی مکانیک جوشکاری .




آموزش پیشرفته DVD 2
در آموزش پیشرفته نکات مهم و حرفه ای جوشکاری با الکترود ، قوس الکتریک 2 ، جوشکاری تیگ مگ GMAW MIG TIGجوشکاری هسته ای و جوشکاری با گاز محافظ و استفاده از دستگاه های این نوع جوشکاری آموزش داده می شود.

نام محصول : آموزش کامل جوشکاری صنعتی
حجم و تعداد: 1 DVD
توضیحات : کیفیت بالا قابل پخش در انواع دستگاه پخش خانگی و کامپیوتر به زبان انگلیسی ساده و روان
فروشنده: کاسپین1
قیمت:7,000 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید آموزش پیشرفته جوشکاری صنعتی جلد2 ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.